22.09.2017

Els volem tots tres!

Si l'equip mostra demà al Municipal la mateixa determinació, energia i entrega de les quals vam ser testimonis a Llagostera la setmana passada, mitja feina estarà feta. Amb els ulls fits en els tres punts en joc, el Vic no vol ni pot esperar més per sumar el primer triomf de la temporada. Després de cedir sengles empats contra Can Vidalet i Manresa, ara toca donar la primera gran alegria a l'afició en un duel contra un equip que ve de sumar sis punts de forma consecutiva.

A la inversa dels vigatans, el Banyoles ha aprofitat a la perfecció el fet de jugar dos partits seguits al Pla de l'Estany i sumar els sis punts en joc. Els d'Adam Fontes (exdirector esportiu del Figueres) van caure a la jornada inaugural a Llagostera. Amb una plantilla equilibrada entre joventut i veterania, hi destaquen homes de la casa com Marc Viadé, Adrià Casanova i Carles Gallardo, com també l'ex jugador de L'Escala Jam Baldeh. Els del drac tenen com a fita assolir la permanència després d'aconseguir l'ascens el curs passat.

Rafa Rodríguez i Xevi Melero no podran disposar de Robert Busquets, expulsat en la batalla de Llagostera, però recuperen el seu germà, David Busquets. A més, aquesta setmana es confirmava la recuperació definitiva de Joel Rama, qui ja s'asseia a la banqueta la jornada anterior. L'extrem ha deixat enrere la lesió que el va apartar dels terrenys de joc bona part de l'any passat i torna amb moltes ganes.

En cas d'aconseguir els tres punts, el Vic grimparia significativament en una classificació molt apretada atès que això tot just engega, però val la pena no deixar que ningú posi gaire terra de distància en aquests primers compassos. L'alè de l'afició tornarà a ser indispensable per assegurar els tres punts tan preuats. Us recordem, de nou, que el partit és demà dissabte a les 18h. #SomUEVic