17.09.2017

Combatius fins al final

Fent gala d'un esperit indomable i una capacitat de sacrifici inconmensurable, el Vic ha fet tot el possible per endur-se els tres punts del Municipal de Llagostera, però un fora de joc no assenyalat ha posat les coses molt costa amunt per als de Xevi Melero i Rafa Rodríguez.

La primera part només ha tingut un amo i senyor. El Vic ha sortit amb la lliçó ben apresa des de l'inici i ha teixit un plantejament intricat i molt seriós, amb un mig del camp molt poblat i una defensa molt ferma. El filial llagosterenc només ha inquietat en la primera jugada de perill del partit, al minut 2. A partir d'aquí, monòleg vigatà amb un xut de Roca que ha escopit el pal, Fredi i Peque aliant-se constantment entre línies per fer sortir de mare la defensa del filial i un 'Mia' batallador que ha complicat sempre la sortida de pilota del rival. Gerard Enrich ha fet honor avui a la seva fama d'omnipresent i recuperador, amb una actuació memorable, mentre que el Ramonet d'aquesta tarda ens ha recordat la millor versió del mític capità, amb un ventall d'intervencions sempre adients. Tot l'equip ha ratllat la perfecció i ha excel·lit en nivell d'entrega i orgull. L'últim tram de la primera ha estat un atac-i-gol constant dels vigatans a qui només la mala sort ha privat de marxar al vestidor amb avantatge.

A la segona, l'esperit ha estat el mateix, però el Llagostera ha fet un pas endavant i les forces s'han equilibrat. Robert ha tingut l'ocasió més clara al 63' després d'una precisa centrada de Peque. El seu xut, però, l'ha enviat Juan a córner. En la jugada següent, la defensa llagosterenca treia la pilota sota pals, quan ja es cantava el primer gol de la tarda. S'ensumava el perill, però ningú no hauria dit que la balança es decantaria momentàniament del cantó local. Un fora de joc no xiulat ha habilitat la davantera del Llagostera per plantar-se davant Reig. Robert ha comès un penal rigorós que mai no s'hauria d'haver produït, i l'àrbitre, inflexible, ha assenyalat el punt fatídic i ha expulsat el defensa. Eloy no ha perdonat . Corria el minut 77.

Miki Lopez, 'Sua', Aleix Velasco, Eloi i Ignasi han entrat de refresc en aquesta segona i també han complert amb escreix. Amb energies renovades, el Vic no s'ha rendit i en una jugada embolicada que ha nascut d'un córner, Fredi ha pescat una pilota dins l'àrea i amb un xut imparable ha batut Juan per sota. Reig també s'ha hagut de lluir en un parell d'ocasions abans del xiulet final, però ha estat 'Sua' qui ha disposat d'una última ocasió que gairebé ha significat el segon gol vigatà. Repartiment de punts en un matx vibrant en què el Vic ha deixat clar que plantarà batalla en cadascun dels partits fins a l'últim alè. De moment, tres punts en tres empats, però les sensacions d'avui són immilllorables i l'equip buscarà la primera victòria dissabte que ve contra el Banyoles al Municipal. #SomUEVic