22.11.2015

Resultats del cap de setmana

Les competicions continuen avançant i els equips de la Fundació van superant jornades cap de setmana rere cap de setmana. La majoria dels conjunts blanc-i-vermells van jugar els seus partits dissabte, però diumenge van arribar dos plats forts, amb el partit del primer equip i el del Cadet, que va visitar el camp del líder. Tots dos enfrontaments van acabar amb derrota pels osonencs, però tant els homes de Jordi Salvanyà com els de Martí Creus i Gerard Crespi van oferir una gran imatge.

Dissabte al matí el Juvenil tampoc va tenir sort i va perdre a casa contra el Santpedor. Els nois de la Fundació van fer un bon partit i van igualar el marcador en un parell d'ocasions, però van acabar derrotats per un clar 2 a 6. A la tarda, el Vic B de Tercera Catalana va deixar escapar tres punts al camp del Voltregà (4 a 2).

Més encertats van estar els equips més joves de la Fundació. El Benjamí, els alevins i l'Infantil van guanyar amb claredat els seus respectius partits i continuen en línia ascendent. Les prebenjamins es van enfrontar entre ells dissabte al matí i la victòria va ser pels nois de l'A, que es van imposar per un ajustat 5 a 7.