15.09.2017

A la tercera va la vençuda

Després de sumar dos punts en sengles partits al Municipal en les dues primeres jornades, el Vic juga aquest diumenge el primer partit a domicili contra el Llagostera 'B'. No serà un rival precisament senzill, ja que el filial llagosterenc ha aconseguit imposar el factor camp i sumar els sis punts disputats fins ara - dues victòries com a local amb resultat idèntic (2-1) contra Banyoles i Castellar- i és un dels tres equips que encapçala la classificació amb el ple de punts. Capricis del calendari han volgut que aquest sigui el tercer partit consecutiu que els de Javier Salamero juguin com a local.

El Vic viu un idil·li curiós amb el número dos. Dos partits disputats, dos punts en el caseller, dos gols a favor i dos en contra. Els vigatans estan decidits a trencar aquest diumenge aquesta coincidència numèrica amb un triomf a terres gironines. L'empat està molt mal pagat: cal sumar de tres en tres per escalar posicions ràpidament en l'engraellat i estrenar l'apartat de victòries com més aviat millor. Per aconseguir-ho, els tècnics Xevi Melero i Rafa Rodríguez tindran, en principi, només dues baixes segures. David Busquets haurà de complir partit de sanció després de l'expulsió de la setmana passada. Gil, malauradament, es perdrà bona part de la temporada, ja que té trencats els lligament creuats. Des d'aquí li enviem tots els ànims possibles i li desitgem una recuperació ben ràpida. Xevi Melero, expulsat també contra el Manresa, haurà de veure també el partit des de la barrera.

El Llagostera 'B' té també dues baixes segures: Sotto i Haidour van ser expulsats en el partit contra el Castellar. Malgrat haver renovat bona part de la plantilla del curs passat, els de Javier Salamero han començat igual de forts que la campanya anterior i voldran conservar intacte el feu llagosterenc. El Vic, però, voldrà fer bona la dita que a la tercera va la vençuda i donar la primera gran alegria als seus aficionats. #SomUEVic