08.09.2017

Amb fam de victòria

Després del regust agredolç que ens va deixar l'estrena de la setmana passada contra el Can Vidalet, l'equip només pensa a sumar els tres punts contra el Manresa, un rival molt complicat que no posarà les coses gens fàcils. El Vic-Manresa és sens dubte el partit de la jornada a Primera Catalana.

Els deixebles de Xevi Melero i Rafa Rodríguez han preparat el partit a consciència durant tota la setmana, amb la mirada especialment atenta a resoldre o corregir els desajustos comesos en el debut a la lliga. Res millor que aconseguir el màxim botí davant un dels candidats a estar a dalt en l'engraellat per estrenar el còmput de victòries en el caseller. En principi, Gil tornarà a ser l'únic home no disponible per afrontar el matx contra els bagencs. El central encarà haurà d'esperar un parell de setmanes més per reaparèixer.

El nou Manresa de José Solivelles s'ha reforçat bé i torna a figurar -com ja és habitual- en la travessa de possibles candidats a l'ascens a Tercera. Els manresans feien bons els pronòstics en la primera jornada i s'imposaven al Castellar al Nou Congost per 3-1, si bé van ser els vallesans qui es van avançar en el marcador. El concurs de l'exmanlleuenc Manel Sala en la segona part va ser decisori: el golejador va marcar dos gols i va encarrilar la primera victòria per a un conjunt que també compta amb homes de gran qualitat com Marçal Lladó, Sergi Soler, Alex Luque i l'exvigatà Sergi Solernou.

Resultaria molt important fer un gran partit davant l'afició i aconseguir la victòria contra tot un Manresa per esmenar l'empat de la setmana passada i preparar amb calma el compromís de la setmana que ve a Llagostera. Un duel de veïns com un Vic-Manresa sempre és un xoc atractiu i s'espera un bon ambient a les grades del Municipal. #SomUEVic