01.09.2017

Posem la primera pedra!

Unes obres inacabades a la zona de vestidors del Municipal El Molí d'Esplugues, on juga els seus partits el Can Vidalet, han propiciat que el Vic comenci el curs al Municipal. L'acord entre els dos clubs fa possible que els vigatans debutin davant l'afició amb ganes d'oferir una primera victòria que serveixi per arrencar la lliga de la millora manera possible.

Després d'una pretemporada intensa i prometedora a parts iguals, arriba l'hora de la veritat per als homes de Rafa Rodríguez i Xevi Melero, el tàndem que enceta un segon any ple d'il·lusió i esperances a la banqueta vigatana. Tota estrena comporta certa incertesa i una bona dosi de nerviosisme, però l'escenari i l'alè de la parròquia han d'ajudar a vèncer qualsevol dubte. En principi, els místers disposaran de tota la plantilla, tret de Gil, que encara arrossega unes molèsties que el privaran disputar aquest primer compromís.

A davant, un Can Vidalet, flamant equip de Primera Catalana després de proclamar-se campió del seu grup de Segona. Amb un bloc gairebé idèntic al que tants bons resultats va donar al seu tècnic, Pedro Milla, els d'Esplugues aspiren a continuar oferint una imatge robusta en una categoria extremament complicada. De fet, el Can Vidalet només ha fitxat tres jugadors nous aquest estiu: Caleb (Martinenc), Sam (Manresa) i Hamza (Masnou). Amb una forta aposta pels jugadors de casa i juvenils, es tracta d'un equip que ha realitzat una pretemporada meritòria.

Si diumenge, pels volts de les 7, el Vic ha aconseguit tenir al sarró els primers tres punts, serà un inici immillorable per acabar d'afiançar la confiança d'un equip que ja és una pinya tant dins com fora del terreny de joc. #SomUEVic