12.07.2017

Pretemporada 2017-18

Xevi Melero i Rafa Rodríguez han confeccionat un pla de treball de pretemporada específic que combina les sessions d'entrenament amb cinc partits amistosos. La pretemporada arrenca el dimarts dia 1 d'agost.

Dos rivals de Tercera Divisió esperen l'equip vigatà en aquesta fase de preparació. En cas que la Unió Esportiva Figueres no superi la primera ronda de la Copa Catalunya -que l'ha d'enfrontar al Sabadell-, els de Vilatenim seran el primer contrincant amb qui medir forces el proper diumenge dia 6 d'agost a les 18:30h. Aquest matx, insistim, només es disputaria si els figurerencs no passen ronda.

Dimecres dia 9, al Municipal, segon banc de proves contra el Vilassar de Mar de Manel Moya. Els del Xevi Ramon afrontaran la segona temporada consecutiva a Tercera Divisió, després d'aconseguir l'ascens de categoria fa dos cursos, i aquesta setmana es reforçaven amb Joel Martinez i Èric Jimenez.

Després d'uns dies de sessions preparatòries, arribarà el tercer compromís, també a domicili: en aquest cas, contra la UD Cassà, del Grup de Segona Catalana. Els homes de Jordi Juanola posaran a prova el nou Vic 17-18 diumenge dia 20, a només quinze dies per a l'inici de la competició oficial.

La traca final de pretemporada serà especial i frenètica alhora. Dissabte dia 26, l'expedició vigatana es desplaçarà fins a la Garrotxa per jugar un amistós de gran volada contra el Juvenil del FC Barcelona. Sens dubte, un duel molt atractiu per l'escenari i l'entitat del rival, contra qui els nostres voldran oferir una gran imatge.

L'endemà mateix, diumenge 27, l'equip jugarà al Municipal l'últim partit de preparació contra un tot un filial històric del futbol català: l'Europa `B`. Els del Nou Sardenya tornen a repetir visita a Vic set dies abans del tret d'inici de competició.

Si no hi ha canvis d'última hora, disputarem el primer partit de lliga diumenge 3 de setembre a les 12:10h al Municipal El Molí d'Esplugues de Llobregat.