29.05.2017

Els resultats del cap de setmana

La Fundació UE Vic afronta la recta final de la temporada. El darrer cap de setmana de maig ha estat, també, els dels últims compromisos per a molts dels conjunts ausetans. La majoria d'equips han tancat el curs amb molt bones sensacions, prescindint dels resultats finals. N'és una bona mostra el sènior de Quarta Catalana, que ha aconseguit classificar-se per al play-off d'ascens. Aquest cap de setmana va afrontar el partit de tornada i va punxar al camp del Júpiter, que finalment s'ha fet un lloc a Tercera Catalana. La derrota, però, no afegeix ni un punt de dubte a l'extraordinària temporada del conjunt dirigit per Martí Creus.

En una situació similar es troba el Juvenil. L'equip vigatà ha continuat creixent i, tot i perdre dissabte a casa contra el Sant Quirze per un injust 2 a 5, acomiada el curs amb molt bones sensacions, ja que el nivell de cohesió humana i esportiva de la plantilla ha millorat molt des del setembre passat. Qui continua imparable és el Cadet A. Aquest dissabte ho va tornar a demostrar en el derbi vigatà al camp de l'OAR. Els vigatans van haver de suar més que de costum però van esgarrapar els tres punts per un ajustat 2 a 3. També va patir el Cadet B, que va guanyar a casa contra el Gimnàstic de Manresa per 4 a 2 després d'un duel molt intens.

Una categoria per sota, els nois de l'Infantil A van punxar a casa per la mínima (4-5) contra el Pradenc després de 70 minuts molt disputats. L'Infantil B va sumar tres punts diumenge al Municipal davant el Roda per un clar 4 a 1. També va guanyar l'Aleví A: en el seu cas ho va fer a domicili, al camp del Gurb. Els de Gerard Crespi i Tomàs Domènech es van imposar per un solvent 4 a 10. L'Aleví B, en canvi, va caure per aquest mateix resultat a casa contra un efectiu Vall d'en Bas. Finalment, entre els més petits, jornada molt enriquidora: el Benjamí B va perdre al camp del Roda per un ajustat 3 a 4, els del C van superar el Voltreganès per 4 a 6, el prebenjamí va punxar a Seva per 2 a 0 i els nois de l'Escoleta van fer un molt bon paper a Sant Hipòlit.