26.05.2017

Cau el teló a Santa Coloma

L'últim matx de l'any ens du de nou a Santa Coloma, un clàssic de les últimes jornades en les darreres temporades. En un partit en què cap dels dos equips es juga res més que els tres últims punts, l'objectiu és cloure el relat amb una victòria lluny del Municipal, precisament l'assignatura pendent de l'equip durant tot l'any. Amb la vuitena posició en la taula assegurada, el Vic mirarà de donar una alegria als aficionats abans de marxar de vacances i començar a confegir una plantilla il·lusionant i de garanties per al curs que ve.

El Farners de la segona volta no té res a veure amb l'equip que s'imposava amb claredat al Municipal en el partit d'anada (2-4). L'entrenador dels de La Selva encara era Nacho Castro, i el Farners ocupava una insòlita quarta posició, a tocar de les posicions capdavanteres. Castro ho va deixar per raons personals, i Raul Matito (ex Granollers) va agafar les regnes de l'equip. No obstant, els números no han acompanyat els de Santa Coloma, que ocupen la desena posició amb 42 punts. Aquesta mateixa setmana, el Farners anunciava que Matito i el seu equip no ocuparan la banqueta la temporada que ve. Per tant, assistirem també al comiat de Matito i companyia.

En principi, Peque i Torné seran baixa per motius personals, i s'està pendent de l'evolució de Rachid i de Reig.