15.05.2017

Els resultats del cap de setmana

La competició encara la recta final, però els equips de la Fundació UE Vic continuen exprimint-la al màxim. Aquest cap de setmana ha estat marcat pels bons resultats de la majoria d'equips i, sobretot, per les sensacions positives que continuen transpirant jornada rere jornada. N'és un bon exemple el Juvenil, que continua creixent. Dissabte va punxar a casa contra el Gurb per un ajustat 1 a 2, però va continuar demostrant que sap competir al màxim nivell.

Qui també continua imparable és el Cadet A. Ja és campió de lliga i té l'ascens assegurat, però no es cansa de guanyar. Diumenge va derrotar l'MBP Osona per un clar 3 a 0. El B va tenir menys sort a casa contra el Sant Julià i va perdre per 0 a 6. L'Infantil B, en canvi, va poder sumar els tres punts contra l'MBP amb un resolotiu 4 a 1 final. Una categoria per sota, l'Aleví B també va tancar la jornada amb bones sensacions: perdia 3 a 1 a falta de dos minuts per acabar el partit, però va acabar sumant un meritori punt (3-3).

Finalment, els benjamins van viure un darrer cap de setmana de contrastos. L'A va superar un combatiu Santa Eugènia al Municipal per 2 a 0 i continua imparable, consolidat a la zona alta de la taula classificatòria. Per la seva banda, el B va tenir menys sort en la visita al camp de l'OAR Vic, en el derbi vigatà. Els blanc-i-vermells van lluitar per sumar, però van acabar perdent per 8 a 3.