08.05.2017

Els resultats del cap de setmana

El mes de maig també prova bé als equips de la Fundació UE Vic. En la primera jornada disputada en el vuitè i darrer mes de competició les sensacions dels conjunts ausetans han tornat a ser molt positives. En la majoria de casos, els resultats han acompanyat. En d'altres, en canvi, el bon gust de boca no s'ha pogut traduir en punts. És el cas del Juvenil, que diumenge no va poder treure res de bo de la seva visita al camp del Corcó. Els vigatans s'enfrontaven a un rival complicat al seu feu, gairebé inexupgnable. El 4 a 1 final, tanmateix, no acaba de fer justícia als esforços dels blanc-i-vermells.

Qui continua guanyant i sembla no tenir aturador és el Cadet A. L'equip de Martí Creus i Gerard Crespi va superar dissabte el Gurb a domicili per un contundent 0 a 8. El conjunt ausetà sembla no tenir aturador: es va proclamar campió de lliga la jornada anterior i ja té el bitllet d'ascens al sarró, però continua amb fam de victòries i té ganes de guanyar tots els partits que queden d'aquí a final de temporada. Aquest també és l'objectiu de l'Aleví A, que continua sumant de tres en tres. Dissabte va assaltar el camp del Centelles i se'n va emportar els tres punts (1 a 5).

Menys sort van tenir els cracks de l'Aleví B. Els alevins de primer any també van fer mèrits per puntuar davant el Bosc de Tosca, però el conjunt visitant va fer gala d'una gran efectivitat que els locals no van poder contrarestar tot i jugar a casa, amb l'escalf de l'afició. El Benjamí B es va trobar en una situació molt similar en la seva visita al camp de la Ribetana: l'encert a porteria dels locals va acabar amb tots els esforços del conjunt blanc-i-vermell, a qui va faltar un punt més de pólvora. Els nois del C i els prebenjamins van tenir la victòria a tocar. Els primers, però, van caure al camp del Folgueroles per un ajustat 5 a 4 i els més petits van punxar a casa contra un Tona molt efectiu (7 a 9).