05.05.2017

Doble objectiu a Sant Cugat

Doble objectiu vigatà demà a Sant Cugat. Els homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez volen certificar la permanència matemàtica a Primera Catalana un curs més i alhora aconseguir una tercera victòria a domicili que es resisteix des de fa massa jornades. En un matx de lectura semblant al de El Masnou, el Vic intentarà aprofitar el mal moment santcugatenc per assaltar el Jaume Tubau. Deu punts separen ara mateix tots dos equips.

Tres derrotes consecutives han complicat la vida de mala manera als homes de José Alcaraz. Amb el possible descens per arrossegament, a causa dels previsibles descensos de Segona B, el Sant Cugat és el pitjor 13è dels dos grups de Primera Catalana, fet que el situa a hores d'ara a Segona Catalana. Per tant, quatre finals decidiran el futur d'un equip que tot just aconseguia l'ascens fa un any. El cop dur de perdre a Tona -un rival directe- i la incomprensible derrota a L'Energia contra el Sants (quan dominaven 0-3) ha debilitat per força animímicament els jugadors santcugatencs. El mateix tècnic local apuntava que la situació era "difícil".

Bona part de les aspiracions locals van lligades als números del Vic lluny del Municipal. L'assignatura pendent del Vic continua sent els partits com a forani. Res millor que una victòria convincent demà a Sant Cugat per revertir aquesta tendència i enllaçar de nou dos triomfs seguits. Peque es perdrà el partit per sanció, però reservarà forces per al derbi de la jornada que ve contra el Tona, mentre que Robert torna a la convocatòria. Precisament Peque transformava el penal in extremis, fet sobre Puigdesens, que donava tres punts d'or en el partit d'anada.

El penúltim partit fora de casa ha de ser l'inici d'una recta final de temporada marcada per la màxima ambició i arribar amb les màximes garanties al gran derbi de la setmana que ve.