03.05.2017

Gerard Autet apadrinarà la presentació de l'àlbum de cromos de la Fundació UE Vic

La Fundació UE Vic presentarà aquest divendres el nou àlbum de cromos del club, que protagonitzen tots els jugadors del futbol formatiu. L'exfutbolista de Primera Divisió amb l'Sporting de Gijón, Gerard Autet, apadrinarà l'entrega dels primers exemplars. En un acte informal a les instal·lacions del Municipal en una data encara per determinar, Autet dedicarà alguns àlbums als primers jugadors de la Fundació que s'acostin a recollir-los. L'acompanyarà el director Esportiu del club, Ramon Carrascal, que ha posat en valor l'edició d'una col·lecció que, al seu parer, "ajuda a fer pinya i a cohesionar la massa social de la Fundació".

Autet ha estat jugador de Primera Divisió i ha competit contra el Barça de Pep Guardiola. Retirat des del 2013, actualment treballa als mitjans de comunicació com a analista tècnic. És un habitual dels programes d'esports de TV3, com el Hat-trick Barça. Ell apadrinarà l'entrega dels primers àlbums, que ha elaborat la Fundació amb la col·laboració de l'empresa Cromogal. Els protagonistes de totes les pàgines de l'àlbum i de tots els cromos són els jugadors ausetans, que es van fer les fotografies al llarg del mes de març. La col·lecció també inclourà cromos amb tots els valors del club, imatges històriques i informació destacada sobre els objectius que persegueix la Fundació.