02.05.2017

Els resultats d'un cap de setmana de tornejos

Cap de setmana rodó per als equips de la Fundació UE Vic. Els més petits han competit en alguns dels tornejos que s'han organitzat a diversos estadis de la comarca per mantenir viu el ritme de la competició, que ja han donat per tancada. Qui també l'ha resolt de la millor manera possible són els cracks del Cadet A. El conjunt de Martí Creus i Gerard Crespi es van imposar al Roda per 3 a 2 en un partit intens al Municipal. La victòria els va donar el títol de lliga i l'ascens directe de categoria. Tot plegat, un colofó perfecte per a una temporada al·lucinant: l'equip ho ha guanyat tot i només ha deixat escapar dos punts amb un empat a domicili.

Menys sort van tenir els nois del Cadet B, que van punxar a casa davant el Moià. Els visitants van plantejar un partit molt seriós, fent gala de la seva superioritat física, i es van acabar emportant el triomf per un ajustat 0 a 2. L'Aleví B, en canvi, va seguir l'estela del Cadet A amb una victòria que referma les seves opcions de tancar la temporada en una molt bona posició. El conjunt ausetà es va imposar al Sant Vicenç de Torelló a domicili per 3 a 5 en un duel amb alternatives que els vigatans es van emportar gràcies a la seva eficàcia ofensiva.

L'Aleví A, per la seva banda, va participar al torneig TAR de Taradell i Santa Eugènia al costat d'altres grans equips, com el Real Madrid, el Barça o combinats internacionals provinents del Japó i els Estats Units, entre d'altres. Els vigatans van oferir una imatge molt digna i van aconseguir situar-se al mig de la taula classificatòria al final de la competició, que es va allargar dos dies. Qui també va competir en un trofeu va ser el Prebenjamí, que va caure als quarts de final del torneig de Roda de Ter.