20.11.2015

Prova de foc al Guinardó

Recuperar sensacions i tornar a veure porta amb facilitat. Aquestes són les dues premisses que perfectament podrien definir l’objectiu del Vic en aquesta jornada dotze. Després de la ressaca del derbi osonenc contra el Tona, els vigatans afronten un dels desplaçaments més complicats de la temporada: el Municipal del Guinardó és un feu complicat d’assaltar, i més quan el Martinenc comença a escalar posicions i a trobar certa regularitat, després d’un inici molt dubitatiu i amb grans incògnites. Agustin Vacas, tècnic local, té la complicada missió de tornar l’equip barceloní a Tercera Divisió i compta amb un pressupost generós i una plantilla àmplia. Precisament, Jordi Salvanyà coincidia en el fet que el Martinenc és un candidat clar a l’ascens. A més, compta entre les seves files amb el màxim golejador de la categoria, un inspirat Sergi Arranz que ha marcat vuit gols en onze jornades.
Per la seva banda, el Vic fa tres jornades consecutives que puntua, però la poca punteria i la mala sort han penalitzat molt els blanc-i-vermells. La sequera golejadora ha frenat el bon joc que desplega en general l’equip, i això preocupa l’staff tècnic. Malgrat tot, el rendiment del Vic lluny del Municipal és notable: només ha patit la derrota a Andorra, i cal destacar que en la jornada inaugural va vèncer el Vilassar, un altre extercera al sempre complicat Xevi Ramon. Salvanyà i Ferrer recuperen Isma després de complir el partit de sanció i estan pendents de Macias i Robert Busquets, que arrosseguen molèsties.
Els quatre punts que ara mateix separen Vic i Martinenc és una distància mínima en una categoria molt ajustada. En cas que el Vic aconseguís la victòria, seria un gran cop d’efecte per als vigatans i una estocada destacable a un rival molt complicat que de moment no acaba de trobar la regularitat. El Municipal del Guinardó dictarà sentència diumenge a partir de les 12.