24.04.2017

Els resultats d'un cap de setmana de Sant Jordi

El cap de setmana de Sant Jordi ha permès als equips de la Fundació UE Vic foragitar els seus propis dracs. En un cap de setmana marcat per la festivitat i el bon temps, els resultats han acompanyat la majoria de conjunts ausetans, que encaren amb optimisme renovat la recta final de la temporada. N'és un bon exemple el balanç que poden fer els cadets de la jornada. Els de l'A no van jugar, però els del B van tornar a fer gala del seu excel·lent moment de forma amb una victòria per 3 a 2 al Municipal davant el Sallent.

Una categoria per sota, els infantils també poden fer una anàlisi positiva de la jornada. Els de segon any van punxar a casa contra un dels rivals més durs de la categoria, el Roda, per un ajustat 2 a 4, tot i que la imatge que van oferir va ser molt positiva. Va tenir més sort l'Infantil B, que va superar el Santa Eugènia a domicili per 2 a 3 i va convertir en punts les bones sensacions de les darreres jornades. Tots dos continuen en una posició còmode a la taula classificatòria.

També van jugar els alevins i els benjamins. En el primer cas, només tenien compromís els de l'Aleví B, que van superar el Seva per 8 a 6 en un partit boig, amb anades i vingudes, que els vigatans van saber gestionar. Els benjamins, en canvi, van jugar tots. Els de l'A van perdre a Tona per 8 a 2, els del B van assaltar el camp del Taradell i es van endur els tres punts (3-6), mentre que els més petits, els del C, no van poder superar el Prats a domicili tot i plantar cara fins al final (7-3).