23.04.2017

Ens sobra tota la segona part

Una segona part per oblidar ha condemnat el Vic a El Masnou. Els vigatans no han sabut administrar l'avantatge aconseguit amb el gol de Roca a la primera part i han vist com els masnovins, a base de fe, remuntaven el matx i asseguraven un triomf vital per a les seves aspiracions de permanència.

La primera part ha estat un monòleg vigatà. La zona de construcció, amb Peque i Isma, ha trobat en Robert i Roca els millors aliats per apropar-se als dominis de Sergio. Quan la maquinària rutlla, les ocasions arriben, i Isma ha enviat la pilota al pal al minut 20 i Peque també hauria pogut estrenar l'electrònic al cap de poc. A l'altra àrea, Arnau Sòria, avui titular, es lluïa i desfeia un parell d'ocasions locals molt clares. Roca ha tornat a a avisar -com a preludi del que passaria ben aviat- amb un xut alt. La següent seria la bona: Peque ha pescat una pilota en zona de mitjos, ha alçat el periscopi i ha connectat amb Roca, qui, molt hàbil, ha retallat el central i ha batut Sergio. Arribaven els fruits al domini visitant i tot pintava bé, amb els masnovins noquejats pel resultat momentani.

La segona part ha estat una història completament diferent. Rachid, avui titular, ha cedit el seu lloc a Ivan Palomar, i l'equip ha fet un pas enrere molt prematur. El Masnou no ha perdut mai la cara al partit i ha començat ja d'entrada a buscar jugades amb profunditat, però la defensa vigatana ha contingut bé les primeres envestides maresmenques, amb un Arnau crescut que ha tret esfèriques molt compromeses. Sergi Abad ha substituït Roca, en un altre canvi de caire conservador. Mentrestant, Aleix Velasco i 'Mia' haurien pogut sentenciar en dos u contra u davant Sergio. I del 0-2 hem passat a la igualada. Un desafortunat gol de Torné en pròpia porta en intentar refusar una pilota aèria posava les taules en el marcador.

L'autogol ha ferit l'equip, que ha perdut la bruixóla davant l'ímpetu i la fe dels locals. En una contra llançada, Romero feia inútil l'estirada d'Arnau i avançava El Masnou, a qui només li valia la victòria. Ja en el descompte, Pompido eixamplava el marcador amb un gol de cap.

De les bones sensacions que ens ha deixat la primera part, hem passat al malson de la segona. Novens i amb 39 punts, no hi cap més opció que assegurar els punts al Municipal contra el San Juan de Montcada diumenge que ve.