10.04.2017

Els resultats d'un cap de setmana marcat per l'èxit el sènior

El cap de setmana de la presentació dels equips de la Fundació UE Vic ha quedat arrodonit per una gran jornada a nivell esportiu. La majoria de conjunts vigatans descansaven, ja que, amb l'inici de la setmana santa, la competició regular s'atura fins al cap de setmana de Sant Jordi. Ara bé, els que sí que van jugar van ser el Benjamí C, l'Aleví A i, finalment, el sènior de Quarta Catalana. Els homes dirigits per Martí Creus van fer història diumenge superant la Gleva per 1 a 8 i certificant el seu passi a la promoció d'ascens.

En un partit en què els vigatans van dominar amb claredat i molta solvència, el sènior de la Fundació va aconseguir el que semblava impossible fa tot just una setmana: quedar segon a la taula i assegurar-se un passi per disputar el play-off d'ascens. El somni de Tercera Catalana és més a prop que mai.

Al futbol formatiu, la majoria d'equips descansaven. L'Aleví A i el Benjamí C, però, van aprofitar la pausa per disputar alguns compromisos que havien quedat suspesos. Els alevins van fer gala del seu bon moment de forma i van imposar-se amb contundència al Roda (15-0). La victòria els entronitza al cim de la taula i els apropa una mica més a l'ascens. Els benjamins, en canvi, van fer mèrits per sumar, com a mínim, un punt, però l'encert del Ripollès els va condemnar a una ajustada derrota per 3 a 2.