10.04.2017

Mig miler de persones participen a la presentació oficial del futbol formatiu de la Fundació

Mig miler de persones van participar aquest diumenge en la presentació oficial del futbol formatiu de la Fundació UE Vic. Prop de 200 esportistes i més de 300 persones, entre tècnics, entrenadors i famílies, van omplir la tribuna del Municipal en una jornada festiva i marcada per l'ambient calorós. En el seu discurs, el president de la institució, Ignasi Puig, va agraïr als pares i mares que hagin confiat en el projecte i va reivindicar "el fet educatiu" com a eix central del projecte pedagògic i esportiu del club.

"Gràcies a totes les famílies que vau confiar en nosaltres el 2015 i gràcies a les que ho heu anat fent des de llavors. Vam arrencar amb 80 jugadors i, un any i mig després, ja gairebé en tenim 200", es va felicitar Puig. De fet, els esportistes van ser els grans protagonistes del matí. Primer, amb un conjunt d'activitats lúdiques a l'interior del Municipal i, després, amb la desfilada i posterior fotografia de família. Pel terreny de joc hi van passar els quinze equips del club, inclosos els dos de l'Escola Estel. Precisament, els futbolistes vinculats a l'Associació Sant Tomàs van protagonitzar un partit solidari amb els cadets -virtuals campions de lliga- per clausurar la jornada.