09.04.2017

Cada segon compta

Aquells qui avui hagin volgut endarrerir la seva entrada al Municipal segurament s'hauran perdut l'únic gol de la tarda. Més d'un encara no s'havia assegut a la grada quan 'Mia' Valls ha rematat a plaer al cor de l'àrea petita una centrada milimètrica de Rachid. Un inici immillorable per als vigatans que s'han trobat amb vent a favor a les primers de canvi però que no han cessast de buscar la porteria de Tuscà per mirar d'ampliar l'avantatge. Primer, Roca, després Robert i finalment Peque haurien pogut marcar el gol de la tranquil·litat abans de la mitja hora. El Lloret no inquietava i concedia molts espais on Roca i Peque es sentien còmodes i habilitats per connectar amb Robert i 'Mia' en múltiples ocasions.

A la represa, els d'Edu Urdiales han sortit més decidits a fer un pas endavant i el Vic ha patit durant deu minuts. Peque ha estat a punt de marcar el gol del curs des de camp propi en veure Tuscà avançat però en general les aproximacions han estat més escasses que a la primera. Massa interrupcions han travat el joc constructiu i propositiu dels vigatans que no han pogut donar el cop de gràcia. El Lloret s'ha quedat amb deu homes al 76' per una entrada salvatge a Peque mentre que Reig ha vist la cinquena groga i es perdrà el compromís d'aquí quinze dies a Masnou. Amb el pas dels minuts, els selvatans han anat perdent l'energia i la convicció d'aconseguir la igualada, i ja a les acaballes Puigdesens hauria pogut sentenciar i Rachid ha estat objecte de penal, però l'àrbitre no n'ha volgut saber res.

Els tres punts es quedaven al Municipal i el Vic se'n va de vacances de Setmana Santa amb 39 punts, en novena posició. L'aturada anirà de primera a l'equip, ja que Xevi Melero i Rafa Rodríguez tenen un munt d'efectius tocats o entre cotó fluix. El proper partit serà la Diada de Sant Jordi a Masnou (12h).