07.04.2017

3 punts que no es poden escapar

Toca fer els deures abans de l'aturada de Setmana Santa. Amb només set partits per acabar la temporada, comença a ser hora d'assolir els objectius bàsics per estalviar-se patiments i angoixes d'última hora. És per tot això que el duel contra el Lloret pren la màxima importància: ara mateix, l'equip és novè amb 36 punts i té cert marge de maniobra respecte les posicions de perill, però un pas en fals ens abocaria a un final de curs massa indigest i ple d'incerteses.

Una victòria contra els selvatans seria, per contra, un pas en ferm magnífic per eludir possibles neguits i escalar en l'engraellat. Els vigatans serraran les dents de valent davant l'afició perquè els punts es quedin al Municipal. Els misters recuperen, per aquest propòsit, dos homes molt importants: tant Gerard Enrich com Peque tornen a la convocatòria i podrien estar a punt per la cita. Tots dos surten d'una lesió però és evident que no volen deixar passar l'ocasió de sumar i ajudar els companys en una comtesa tan vital. Per altra banda, Torné, sancionat, i Gely, lesionat, són baixes segures. Set dies després de la desfeta a Sant Ponç, toca passar pàgina i brindar la vuitena victòria al Municipal.

El Lloret d'Edu Urdiales ha estat la revelació del curs: cinquens amb 42 punts, els blauets han signat una trajectòria més que notable i han demostrat que poden plantar cara a qualsevol rival. Altres temporades, havien tingut força maldecaps per salvar la categoria, però l'experiència d'Urdiales combinada amb una plantilla experimentada ha donat els seus fruits. Amb la permanència pràcticament assegurada, els de La Selva vénen de derrotar el Tona (5-4). Per bé que lluny de Lloret els seus números no són tan sòlids, no serà un rival gens fàcil. El partit d'anada va acabar en empat sense gols.

El Municipal es vol sumar a l'ambient festiu que es respira a la ciutat amb motiu del Mercat del Ram i l'afició farà, com sempre, costat a l'equip.