04.04.2017

La Fundació UE Vic celebra aquest diumenge la presentació de tot el futbol formatiu

La Fundació UE Vic celebra aquest cap de setmana l'acte de presentació de tots els equips del futbol formatiu. Diumenge al matí, l'Estadi Municipal de Vic acollirà els més de 150 jugadors i jugadores que conformen el gruix dels equips de la institució. En total, 13 equips i prop de 200 persones, si també es tenen en compte els entrenadors, els tècnics i la resta de personal que fa bategar el club.

Com en l'edició de l'any passat, els esportistes estan convocats una hora abans de l'inici de l'acte, a les 11 del matí. Durant una hora tindran temps de canviar-se per saltar a la gespa al punt de les 12 del migdia. Llavors desfilaran davant de la tribuna de petits a grans, acabant pel sènior de Quarta Catalana. L'acte es tancarà amb els parlaments de les autoritats i amb una fotografia de família.