03.04.2017

Els resultats d'un cap de setmana passat per aigua

Els equips de la Fundació UE Vic han estrenat el mes fent bona la dita: a l'abril, aigües mil. I, efectivament, dissabte la jornada va estar tan passada per aigua que alguns dels partits es van haver de suspendre. És el cas dels duels que jugaven el Cadet B i l'Infantil B. Tots dos es van aturar a la mitja part per culpa de la tromba que queia al damunt del terreny de joc. Els cadets empataven a zero, mentre que els infantils ho feien a dos gols contra el Torelló. La resta de la jornada, en canvi, es va poder disputar amb normalitat.

El Quarta Catalana va aguantar la pluja que dissabte queia al Municipal i va superar el Sant Quirze per 5 a 4. Una victòria importantíssima per als de Martí Creus, que ja pràcticament s'han assegurat tenir una plaça en les eliminatòries de la promoció d'ascens. El partit no va ser un pur tràmit, perquè el Sant Quirze s'havia que esgotava les seves darreres opcions i va lluitar de valent per esgarrapar almenys un punt del Municipal. Sortosament, però, l'efectivitat dels ausetans va permetre assegurar tres punts d'or.

En la mateixa línia, el Juvenil va continuar fent gala de la seva efectivitat. Diumenge al vespre rebia la visita de la complicada Escola de Futbol Ripollès, però va salvar un punt al tram final certificant un treballadíssim empat a cinc gols. Els que tampoc fallen són els cadets de segon any. Aquest cap de setmana, van superar el Folgueroles -segon a la taula, just al seu darrere- per un clar 1 a 3. La victòria els dona virtualment el campionat de lliga i gairebé assegura l'ascens de categoria. El colofó a una temporada exraordinària: fins ara, ho han guanyat tot execepte un partit, que van empatar.

L'Infantil A, per la seva banda, també s'enfrontava al Folgueroles. En aquest cas ho feia a casa i també va tancar la jornada amb satisfacció, ja que hi va empatar a dos gols. Els nois del poble de Mossèn Cinto són líders de la taula i sumar un punt contra ells és un excel·lent resultat. Tan bo, gairebé, com el que va aconseguir un imparable Aleví A. Aquest cap de setmana va derrotar el Voltreganès per 0 a 10 i ja gairebé té al sac tant la lliga com l'ascens de categoria. L'Aleví B li segueix els passos: dissabte va oferir una gran imatge a casa contra el Folgueroles i va sumar un punt molt meritori després d'empatar a set.

En les categories inferiors, les dels més petits, aquest també ha estat un bon cap de setmana. El Benjamí A va superar l'MBP Osona per 7 a 2 i continua en línia ascendent. En la mateixa direcció apunten els nois del B, que van guanyar el Centelles a casa per 6 a 4. El Prebenjamí va arrodonir el dissabte amb un triomf treballat al Municipal contra el Sant Quirze (9-4). Els nens i nenes de l'Escoleta, en canvi, van tenir menys sort i van perdre contra el Gurb.