15.11.2015

Els resultats del cap de setmana

La competició avança i els equips de la Fundació UE Vic continuen creixent. Aquest cap de setmana, han jugat tots els conjunts, des dels prebenjamins fins els sèniors, i han ofert una bona imatge independentment dels resultats concrets. El primer equip del Vic i el filial van defensar els colors blanc-i-vermells davant el Tona i el Roda, respectivament. Els de Jordi Salvanyà van empatar a zero, mentre que els de Toni Luna van retrobar-se amb la victòria i es van imposar per 2 a 0.

En el futbol formatiu, destaquen les contundents victòries de l'Aleví B (0 a 3 al camp del Taradell) i el Prebenjamí A (0 a 16 en la seva visita a Santa Eugènia de Berga). El Benjamí també va guanyar clarament a casa contra el Viladrau (3 a 1). L'Infantil, en canvi, no va poder aconseguir els tres punts i va empatar a dos al Municipal davant un combatiu Pradenc.

Per altra banda, el Juvenil no va poder guanyar el primer partit de la temporada però va presentar batalla al camp de l'Avinyó, el líder, on va perdre per 6 a 2. Els dos gols que els vigatans van fer els converteixen en l'equip que més cops ha perforat la porteria dels avinyonencs. El Cadet, l'Aleví A i el Prebenjamí B també van caure derrotats malgrat oferir, en tots els casos, una bona imatge.