31.03.2017

A l'assalt de Sant Ponç

El Municipal de Sant Ponç-Fontajau acollirà diumenge (12h) un partit entre dos equips a qui els agrada acaronar la pilota i construir el joc amb criteri. Tant el Vic com el filial gironí tenen una filosofia compartida que fa preveure un xoc interessant i igualat. La posició del Girona 'B' és enganyosa: ara mateix ocupen posició de descens a Segona Catalana, però practiquen un futbol vistós, sense escatimar esforços per agradar i intentar foguejar jugadors que puguin fer el salt al Peralada, que, a efectes pràctics a Tercera Divisió, fa la funció de filial del primer equip. Malgrat tot, els resultats no acaben d'acompanyar el conjunt dirigit per Javi Garcia, immers en la difícil missió de rescatar l'equip d'una zona calenta d'on ara mateix descendirien fins a sis equips. És per tot això que els locals sortiran a per totes, especialment després de perdre el duel directe de la setmana passada contra el Tona.

Per la seva banda, el Vic s'ho mira amb certa tranquil·litat. Després de sumar nou dels últims dotze punts en joc, els vigatans ocupen una plàcida vuitena posició, amb 36 punts. A falta de vuit partits, una victòria a Girona suposaria un pas de gegant per assolir el primer objectiu de la temporada. A més, enfilar-se fins als 39 punts suposaria, segons els altres resultats, un salt molt important a la classificació, molt apretada en aquesta part mitjana. Per endur-se el màxim botí de Sant Ponç, els misters disposaran del concurs de Gerard Enrich, absent en els darrers dos compromisos. Peque continua recuperant-se de l'esquinç i podria reaparèixer després de l'aturada de Setmana Santa. En el partit d'anada, un gol de Puigdesens en els últims compassos donava la victòria als vigatans (2-1).