27.03.2017

Els resultats del cap de setmana

Un cap de setmana més, les bones sensacions acompanyen els equips de la Fundació UE Vic. El març ha portat resultats positius per a la majoria de conjunts ausetans, que tanquen la jornada més a prop dels seus respectius objectius. Un bon exemple n'és el sènior de Quarta Catalana, que va superar el Gurb en un partit complicat per 3 a 4 i manté la segona posició, en zona de promoció d'ascens. La lluita, però, continua ferotgement viva i els homes de Martí Creus hauran de suar per continuar tenint opcions de pujar.

El Juvenil, en canvi, va tenir menys sort que el sènior. Els nois de Pau Sanmartí van fer un bon partit i van plantar cara al Riudeperes, però no van poder sumar cap punt perquè el partit se'ls va escapar en la recta final i per la mínima (4-3). Els Cadets, per la seva banda, continuen imparables. L'A va superar el Santa Eugènia -segon classificat- i es va assegurar un avantatge de 17 punts al capdavant de la classificació quan només en falten 24 per disputar-se. Al mateix camp del Santa Eugènia, els nois del B no van poder guanyar, però van sumar un punt molt valuós.

Els infantils van tenir un cap de setmana estrany. L'A va veure com el seu partit se suspenia per culpa del temporal de pluja i neu que va travessar Catalunya entre divendres al vespre i dissabte al matí. El B, per la seva banda, sí que va poder jugar, però va afrontar un dur revés al camp del Riudeperes en un duel marcat per la duresa física. Una categoria per sota només va jugar l'Aleví A, que continua llençat cap a l'ascens després de superar el Sant Vicenç de Torelló per un clar 9 a 2.

Els més petits també van viure un bon cap de setmana. El Benjamí A va superar el Taradell per 0 a 3 i continua fent bones les sensacions de les darreres jornades. Els nois del B també van merèixer, com a mínim, puntuar, però no van aconseguir-ho per culpa de l'eficàcia ofensiva d'un resolotiu Sant Vicenç, que es va imposar per 7 a 5. Finalment, els prebenjamins no van jugar per culpa de la pluja.