20.03.2017

Els resultats del cap de setmana

Els equips de la Fundació UE Vic han superat un nou cap de setmana carregat de compromisos amb bones sensacions. L'exemple més clar, una vegada més, torna a ser el sènior de Quarta Catalana. Els homes de Martí Creus mantenen la segona posició, en places de promoció d'ascens, després de sumar un punt molt valuós amb el tercer classificat, el Santa Eugènia, que dissabte va visitar el Municipal. Els vigatans fins i tot haurien pogut endur-se els tres punts perquè guanyaven per 1 a 0 al 92, però en el temps de descompte els visitants van empatar de córner.

Els que també continuen imparables són els dos equips de la categoria cadet. L'A va derrotar el Centelles per un contundent 0 a 11 i es manté inalterable en el seu camí cap a l'ascens. Els nois del B, en canvi, van veure estroncada la bona dinàmica de les darreres jornades amb una dolorosa -i exagerada- derrota a casa contra el Tona per 0 a 5. Els vigatans van fer mèrits per estar vius almenys fins a la fase final del duel, però van sucumbir davant un dels millors rivals de la categoria.

En la mateixa línia, l'Infantil A va treballar per, com a mínim, extreure un punt de la visita del Ripoll al Municipal. Finalment, però, els visitants es van imposar per 2 a 4 gràcies a la seva efectivitat davant de la porteria local. Els nois del B, per la seva banda, van tornar a fer gala del seu excel·lent moment de forma amb una victòria sonada a casa contra el Joanenc. Els vigatans van derrotar els del Bages per un contundent 11 a 2 i refermen la seva còmode posició a la zona noble de la taula.

També està imparable l'Aleví B. A falta que l'A pogués continuar demostrant la seva qualitat perquè aquest cap de setmana descansava, els jugadors del conjunt de primer any van demostrar el nivell dels dos conjunts d'aquesta categoria amb un triomf treballat i merescut a casa contra el Campdevànol (3-2).

Finalment, els més petits del club van tornar a demostrar que no paren de créixer tan a nivell personal com a nivell esportiu. Cap dels tres equips dels benjamins va perdre aquest cap de setmana. L'A va guanyar amb el Viladrau amb solvència (15 a 4) i va reiterar les bones sensacions de les darreres jornades. El B i el C, per la seva banda, van rescatar un punt cadascun dels dos compromisos importants que tenien: l'un en un partit boig contra el Sant Quirze (6-6) i l'altre davant un combatiu Santa Eugènia (4-4). Els prebenjamins també van guanyar: en el seu cas, van derrotar el Moià al Municipal per un inapel·lable 12 a 0.