17.03.2017

Al Principat hi falta gent!

Demà serà un dia especial per a la parròquia vigatana. Toca matinar, sí, però és per un bon motiu. El Vic juga demà a Andorra (16h) un partit a priori molt atractiu contra el líder virtual de la categoria. L'expedició partirà en autocar a les 9h del Municipal amb el maleter carregat d'il·lusió i optimisme després d'aconseguir redreçar el rumb de la nau i sumar sis punts magnífics en les últimes jornades. L'equip ha demostrat que, ara mateix, està en condicions de plantar cara i vèncer qualsevol rival.

El contrincant no ho posarà gens fàcil. L'Andorra d'Emili Vicente ha estat tota la temporada als llocs capdavanters de la taula i fins i tot ha governat en alguna ocasió des de la posició de privilegi, que precisament recuperava de forma virtual aquest dimarts a Santa Coloma de Farners. Els tricolors avançaven el seu duel de la jornada 26 (degut els compromisos internacionals de la selecció andorrana) i s'imposaven per 1-2 a La Selva. Així doncs, amb un partit més, són líders amb 46 punts, tan sols un més que l'Horta, i saltaran a la gespa de la Borda Mateu a defensar la posició de privilegi amb dents i ungles. Cristian és el seu home referència a dalt, amb 12 dianes i un autèntic maldecap. Un altre dels perills dels del Principat és la seva especialitat a rematar els partits en temps de descompte, fet que els ha donat un grapat de punts en l'últim sospir.

En l'apartat de baixes, Gil i Puigdesens es perdran la cita andorrana per acumulació de targetes. Els tècnics vigatans, Xevi Melero i Rafa Rodríguez, estan convençuts que la ratxa tindrà continuïtat a la Borda Mateu. Us recordem que fins a l'últim moment teniu temps per inscriure-us i fer costat a l'equip en un desplaçament ben atractiu.