13.03.2017

Els resultats del cap de setmana

Un cap de setmana més, els equips de la Fundació UE Vic demostren que estan en plena forma. Després de superar una nova jornada, han ratificat les bones sensacions de les darreres setmanes. Un bon exemple d'aquesta tendència positiva és el Juvenil, que dissabte va rescatar un punt molt valuós del sempre complicat feu del MBP Osona. En un partit amb moltes alternatives, el conjunt vigatà va certificar un interessant empat a dos.

Els que també continuen imparables són els nois del Cadet A. Dissabte van tornar a demostrar perquè són els líders imbatuts de la categoria amb una àmplia victòria davant el Seva per un inapel·lable 5 a 0. L'Infantil A, en canvi, va tenir menys sort i va punxar al camp de la Ribetana, de Ribes de Freser. Tampoc els nois del B van tenir més sort en el seu desplaçament a Sant Fruitós de Bages. En el seu cas van perdre per 7 a 2 contra un efectiu Fruitosenc.

En canvi, els alevins mantenen la seva ratxa ascendent. L'A va superar l'MBP Osona a casa per 7 a 3 i continua al capdavant de la categoria sense conèixer la derrota. En la mateixa línia, el B va imposar-se al Roda a domicili per 3 a 5 i va encadenar una altra victòria que el catapulta a la taula classificatòria. Just per sota seu, els benjamins no van poder tancar el cap de setmana amb victòria. El B va perdre al camp del Manlleu per 6 a 2 tot i oferir una bona imatge i el C va punxar a l'estadi Torres i Bages de l'OAR Vic, en el marc del derbi vigatà.

Els més petits de tots també van jugar aquest cap de setmana. Tant els prebenjamins com els nens i nenes de l'escoleta es van poder vestir de curt per continuar creixent esportivament i millorant les sensacions. El Prebenjamí va superar el Manlleu a fora per 3 a 6, mentre que l'Escoleta va perdre a casa contra el Roda, més eficaç de cara a porteria.