12.03.2017

Ha tornat l'esperit!

Els gols s'han fet esperar aquesta tarda al Municipal. però l'espera ha valgut la pena. En deu minuts de somni, Roca, Torné i Puigdesens han resolt el matx per als homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez i han donat la segona victòria consecutiva. A més, la parròquia vigatana ha tornat a gaudir d'una victòria, que es resistia des del mes de desembre.

La primera part ha estat grisa, com la tarda. El Ripollet ha sortit amb la lliçó ben apresa i ha sabut blindar la rereguarda i minar la zona de construcció del Vic, deixant pocs espais i acumulant molts homes en metres especialment sensibles per als vigatans. Malgrat tot, Mia hauria pogut estrenar l'electrònic ben d'hora, al minut 4, amb un xut que ha marxat alt. El ritme, però, era de baixa intensitat, farcit d'interrupcions i sense arribades clares a les àrees. Roca i Peque només han aconseguit connectar en comptades ocasions, però la defensa ripolletenca ha desbaratat qualsevol bri d'ocasió al dominis d'Uri Llaveria. A l'altra banda, Reig només ha hagut d'intervenir una sola vegada.

L'ingrés de Puigdesens i Rachid a la represa, en detriment de Gil (amb una groga) i Mia ha aportat molta més profunditat i verticalitat al joc de l'equip. Rachid ha burxat molt per banda esquerra i ha tret centrades enverinades, mentre que Puigdesens ha sabut llegir bé les contres i aliar-se amb Peque i Roca amb passades malintencionades. Javi ha sembrat els dubtes en una contra del Ripollet, però la seva definició davant Reig ha estat molt dolenta. Ja amb el control de l'esfèrica i de la possessió, el Vic s'ha fet definitivament amo i senyor del partit i ha posat setge a la porteria de Llaveria. Isma, de cap, i Puigdesens, amb un xut al pal, han avisat, posant una marxa més i accelerant les pulsacions del personal. Finalment el domini s'ha concretat: Roca ha etzibat amb l'esquerra un míssil terra-aire amb objectiu diàfan que ha fet impossible l'estirada felina de Llaveria. Un golàs amb totes les de la llei que ha despertat la parròquia i ha posat en franquícia la victòria. Encara, però, faltava un quart d'hora llarg i calia rematar la feina. En una altra incursió col·lectiva, Peque era travat clarament dins l'àrea en disposar-se a rematar. L'àrbitre no n'ha volgut saber res, però Torné ha caçat la pilota i l'ha clavat a l'escaire. En plena voragine golejadora, Puigdesens culminava el resultat amb un gol de murri. Rachid centrava de nou amb escaire i cartabó al cap de Torné, que feia lluir de nou Llaveria. Puigdesens n'aprofitava el refús per fer el tercer.

Magnífic resultat i bona imatge de l'equip, especialment en la segona part. L'equip ha recuperat la confiança i mira amb optimisme el desplaçament de dissabte que ve a Andorra. El club organitza un autocar per acompanyar l'equip al Principat i viure en directe el matx a la Borda Mateu. Tothom qui hi estigui interessat pot apuntar-s'hi a les oficines del club o a través de les xarxes socials oficials del club.