10.03.2017

Amb fam de 3 punts més

L'alegria per la victòria diumenge passat al Nou Congost ha reverberat amb força i energia durant tota la setmana entre els jugadors i seguidors vigatans. Els tres punts sumats al Bages van permetre l'equip emergir de la penombra de l'engraellat i enfortir-se mentalment de cara al tram final de temporada. La competició, però, no permet distreure's ni un moment, i molt menys en una categoria tan ajustada com el Grup 1 de Primera Catalana.

El Ripollet de David Cruz ha arrodonit fins ara un curs de notable alt que l'ha situat en desena posició tranquil·la. En el seu retorn a la categoria, els vallesans han cimentat l'objectiu de la permanència amb un equip base molt definit encapçalat per baluards molt visibles com ara el carismàtic enguantat Uri Llaveria (ha arribat a acumular 707 minuts d'imbatibilitat al feu ripolletenc), el seu home gol, Vicente (9 dianes) i Cadmo Buenache, tot força i caràcter. Ara mateix, Vic i Ripollet estan separats per un sol punt.

Xevi Melero i Rafa Rodríguez poden comptar amb tots els jugadors disponibles per afrontar el matx de diumenge. La novetat és Gerard Quintana, migcampista polivalent procedent del juvenil de preferent del Vic-Riuprimer, que ja va asseure's a la banqueta diumenge passat a Manresa. L'equip cercarà un segon triomf consecutiu que suposi l'inici d'una ratxa en positiu i afrontar amb les màximes garanties les últimes deu jornades de competició. Rubricar amb encert el compromís contra el Ripollet seria una magnifíca targeta de presentació per abordar el proper compromís a domicili: l'Andorra. Pas a pas, però; primer de tot, toca serrar les dents de valent i assegurar una victòria contra un rival complicat. La parròquia vigatana no gaudeix d'una victòria des del passat 8 de desembre contra el Sant Cugat (1-0). En el partit d'anada, un penal al minut 94 condemnava els vigatans a Ripollet.