06.03.2017

Desenes d'esportistes participen a la xocolatada de la Fundació

Desenes d'esportistes, acompanyats de les seves famílies, van participar diumenge al migdia en la primera edició de la xocolatada de la Fundació UE Vic. Les coincidències del calendari van permetre que sis equips del futbol formatiu del club competissin al Municipal al llarg del matí de diumenge. Aprofitant l'avinentesa, els responsables de la Fundació van organitzar una xocolatada acompanyada de coca llonganissa oberta a tots els jugadors i a les famílies.

"Aquest tipus d'actes fan club i contribueixen a enfortir la massa social", argumentava el vocal d'Acció Social de la Fundació UE Vic, Sagi Barnolas, un dels cervells de l'esdeveniment. Per una taula parada amb els colors del Vic i plena de coca, llonganissa i xocolata, hi van anar passant tots els esportistes que diumenge al matí tenien partit i d'altres que es van animar a compartir el migdia amb els amics. En l'acte hi va participar el menjador social El Tupí de Vic i l'empresa Coques de Perafita.