05.03.2017

Els resultats d'un cap de setmana gairebé perfecte

Un cap de setmana més, els equips de la Fundació UE Vic superen una altra jornada amb bon gust de boca. Després de l'aturada imposada pel rei Carnestoltes, recuperar el ritme habitual de la competició amb bones sensacions era molt important i tots els conjunts ausetans ho han aconseguit amb èxit. N'és un clar exemple el sènior de Quarta Catalana, que dissabte va aconseguir la quarta victòria consecutiva al camp del Corcó per un contundent 0 a 4. Un triomf que situa els homes de Ramon Ferrer al segon lloc de la taula, en zona d'ascens.

En la mateixa línia, els nois del Cadet A van tornar a demostrar que estan imparables. Continuen imbatuts i líders indiscutibles de la lliga després de superar el Sant Quirze amb un marcador inapel·lable: 0 a 8. Tampoc els ha anat gens malament el cap de setmana als alevins. L'A va derrotar el Sant Julià a domicili per un extraordinari 0 a 9 i el B va imposar-se a un dels rivals més complicats de la seva categoria, el Pradenc, amb un clar 9 a 1. Una victòria gestada sobre la gespa del Municipal.

Els infantils, en canvi, van tenir menys sort amb els resultats, però van segellar un altre cap de setmana de bones sensacions. L'A va perdre a casa contra el Santa Eugènia de Berga per 1 a 5. L'efectivitat dels visitants i la manca d'encert de cara a porteria van condemnar els ausetans a una victòria massa abultada. Els nois del B també tenien un repte difícil: extreure petroli de la visita del sempre complicat Taradell. Van fer mèrits per sumar, però van acabar perdent per 3 a 6.

Aquest cap de setmana també van jugar els més petits de la casa. Els nois del Benjamí B van superar el Tona a casa per 5 a 1 i van refermar el creixement espectacular que ha fet l'equip al llarg de la temporada. Exactament el mateix cas que els nens i nenes de l'Escoleta, que també van jugar diumenge al matí i van aconseguir una victòria que no fa res més que certificar que estan treballant molt bé.