03.03.2017

Partim de zero

L'aturada de lliga va arribar en un bon moment per als interessos vigatans. Després de no trobar el desllorigador que portés de nou al camí de la victòria, aquests quinze dies han servit per fer el punt i a part necessari per afrontar el tram final de temporada amb nova perspectiva i amb els peus a terra. Desens a la taula amb 27 punts, els vigatans necessiten imperiosament un resultat positiu a Manresa i trencar la ratxa negativa de vuit partits sense conèixer la victòria. Les posicions de possible descens es troben ara mateix a només quatre punts. Amb dotze partits per endavant, el primer objectiu ineludible ha de ser certificar la permanència.

El xoc amb el Manresa d'Albert Garcia arriba en un moment igualment delicat per als bagencs. Després de la revolució que va suposar l'arribada del nou mister a la banqueta, els manresans han mostrat símptomes evidents de millora, però no han aconseguit encadenar prous resultats positius per sortir de les posicions de descens. Ara mateix, són quinzens i ocupen l'última de les places de descens directe a Segona Catalana, a només dos punts de la salvació virtual.

En principi, Xevi Melero i Rafa Rodríguez comptaran amb tots els efectius per al matx d'aquest diumenge al Nou Congost. Els tècnics són perfectament conscients que la situació actual només es pot resoldre amb un triomf que reviscoli la moral de l'equip.