21.02.2017

L'Aleví A participarà en un torneig internacional al costat del Barça, el Madrid i l'Espanyol

L'Aleví A de la Fundació UE Vic ha confirmat la seva assistència al TAR, un torneig de futbol internacional que es disputarà els dies 29 i 30 d'abril a les instal·lacions de futbol de la Unió Esportiva Taradell i el Club de Futbol Santa Eugènia. La competició comptarà amb equips de tot el món, com el Yokohama japonès o el Hask Zagreb de Croàcia. A més, també hi participaran els millors equips de l'Estat, com ara el Barça, l'Espanyol o el Reial Madrid.

El TAR és un torneig pensat per a equips de futbol set. En total, hi participaran 24 conjunts de cinc països diferents. L'Aleví A de la Fundació és, juntament amb el Taradell i el Santa Eugènia, que coorganitzen la competició, i l'MBP, l'únic equip de la comarca d'Osona que ha estat convidat a participar al certamen.

El balanç esportiu que, fins ara, es pot fer de la temporada de l'Aleví A és extraordinàriament positiu. No ha perdut ni un sol partit en les més de catorze jornades de competició que ja ha superat i és el líder indiscutible de la seva categoria. La bona feina de Gerard Crespi i Tomàs Domènech a la banqueta l'ha convertit en un dels equips més competitius de la comarca i aquest ha estat un valor determinant perquè els organitzadors del TAR es decidissin a convidar-lo a participar al torneig.