20.02.2017

Els resultats del cap de setmana

Els equips de la Fundació Unió Esportiva Vic han tornat a superar un nou cap de setmana carregat de partits. Una jornada més, les sensacions i la imatge que deixen tots els conjunts ausetans és molt bona independentment del resultat final. En molts casos, però, la bona feina desenvolupada damunt del terreny de joc s'ha traduït, també, en un marcador favorable als interessors vigatans.

El sènior de la Fundació continua sent un exemple, precisament, de com un introduir alguns retocs en el model de joc es pot transformar ràpidament en un canvi de tendència. L'equip de Ramon Ferrer i Martí Creus continua encadenant victòries. L'última la va aconseguir dissabte al vespre al camp del Sant Julià de Vilatorta, un dels rivals més difícils del grup. Tot i l'eficàcia dels locals, els vigatans van imposar-se per un clar 3 a 6 i ja allarguen a quatre partits la ratxa de victòries.

En la mateixa línia, el Cadet A continua intractable. Dissabte al matí no només va allargar la seva imbatibilitat (encara no sap el que és perdre), sinó que va segellar un triomf d'escàndol al Municipal contra el Voltreganès (14-1). Una golejada que els manté al capdamunt de la taula classificatòria, cada vegada més allunyats dels seus perseguidors. Els seus companys del B, en canvi, van tenir menys sort en la seva visita al camp del Berga. Van perdre per 6 a 2, tot i que van tenir opcions reals de puntuar fins a la recta final de l'enfrontament.

Tampoc va estar prou encertat per endur-se la victòria l'Infantil A. El conjunt ausetà no va fer un mal partit, però es va endur un correctiu excessivament dur en el partit que va disputar a casa contra el Manlleu (0-5). També al Municipal, l'Aleví A va aconseguir mantenir el liderat dissabte i continuar sent l'únic equip de la seva categoria que encara no ha perdut ni un sol partit. Els vigatans van superar el Campdevànol per un inapel·lable 10 a 1. Els seus companys del B van visitar el camp del Taradell, però no van poder puntuar tot i que van fer mèrits suficients per treure'n, almenys, un empat (6-4).

De la seva banda, els benjamins van viure un cap de setmana de contrastos. L'A i el B no van poder rescatar cap punt en les seves visites al camp del Tona i el Pradenc, respectivament. Tots dos equips van lluitar fins al final, però l'encert de cara a porteria dels rivals els va acabar condemnant. En canvi, els nois del C van tornar a demostrar que estan en un excel·lent moment de forma superant el Centelles al Municipal per un clar 4 a 1. En la mateixa línia, els prebenjamins continuen creixent: dissabte es van imposar al Santa Eugènia a casa amb contundència (8-2) i ja fa dos mesos que no perden.