17.02.2017

L'antídot perfecte

El Vic té aquest diumenge una gran oportunitat per reivindicar-se i donar un cop d'efecte a la classificació del Grup 1 Primera Catalana. L'Horta arriba com a líder enratxat de la categoria i voldrà plasmar la seva superioritat en l'engraellat damunt de la gespa del Municipal. No hi ha millor aparador per donar continuïtat al gran joc que l'equip va desplegar a Mollet que davant del líder i amb presència de les càmeres de La Xarxa.

Els vigatans han preparat el matx amb la màxima il·lusió i els ànims renovats. Després d'acaronar la victòria a Mollet -frustrada en l'últim sospir-, l'equip només pensa ara en derrotar un totpoderós Horta que, després de superar un batzac perllongat (cinc empats i derrota contra el cuer, Masnou) ha enllaçat tres victòries consecutives. Els de Xavi Molist tenen l'objectiu de l'ascens a Tercera entre cella i cella, especialment després de no poder jugar la promoció el curs passat. Amb un Sergi Arranz estel·lar (màxim golejador destacat de la categoria), els hortencs tenen una plantilla plena de comodins que fa realment impossible destriar titulars de suposats suplents. Amb la classificació en un puny, els barcelonins han de sumar els tres punts per assegurar-se el liderat una jornada més.

Per evitar-ho, redimir-se davant l'afició entregada i activar-se de nou a la taula, el Vic comptarà amb tots els efectius, llevat dels lesionats de llarga durada. Xevi Melero i Rafa Rodríguez són conscients que una victòria de prestigi contra el líder és l'antídot perfecte per redreçar el rumb i acabar amb la mala dinàmica de resultats.

El partit es podrà seguir en directe per La Xarxa a través de El Punt Avui TV, el canal 159 de Movistar +, El 9 TV i laxarxa.com. Evidentment, el compte oficial de Twitter del club @UEVic_ també en farà un seguiment exhaustiu.