13.02.2017

Els resultats del cap de setmana

Els equips de la Fundació Unió Esportiva Vic han tancat un altre cap de setmana de competició amb bones sensacions. El paradigma de la bona dinàmica que afronten la majoria de conjunts ausetans és el sènior de la institució. Els nois de Ramon Ferrer i Martí Creus van encadenar dissabte la segona victòria consecutiva amb una folgada victòria per 5 a 0 al Municipal davant el Vinyoles. El triomf reafirma el canvi de tendència d'un equip a l'alça.

El cap de setmana també ha estat marcat pel descans de molts dels conjunts vigatans, que no han competit. Dels dos equips de la categoria cadet, per exemple, només n'ha jugat un, el B. Un equip que, per cert, va continuar demostrant que està en una bona dinàmica. Diumenge va aconseguir extreure un meritori punt del camp de l'Avinuó. L'empat a dos final reflecteix les dificultats d'un duel travat i intens.

Els infantils, de la seva banda, han viscut un cap de setmana de contrastos. L'A va sumar una nova victòria contundent a l'imposar-se a casa per un inapel·lable 7 a 1 al Torelló. Menys sort van tenir els nois del B, que van punxar al Municipal contra el Sant Vicenç de Torelló. Van merèixer almenys puntuar però la punteria dels visitants els va condemnar a una derrota ajustada (1-3). Millor li va anar a l'Aleví A, que continua imbatut després d'arrasar a Moià (2-19).

En la mateixa línia, els benjamins van tancar la jornada amb un balanç similar. L'A va superar el Moià per un clar 5 a 1 i va tornar a demostrar que està enratxat. El B, per contra, no va poder endur-se cap punt de la seva visita al complicat camp del Gurb i va acabar encaixant una golejada (6-0), tot i que mai va abaixar els braços. Finalment, els nois del Prebenjamí van tornar a demostrar que estan imparables amb una victòria diàfana al camp del MBP Osona.