10.02.2017

Ni un pas enrere

La segona etapa del particular Tourmalet vigatà fa parada a Mollet. Set dies després d'empatar a zero al Municipal contra Martinenc, el Vic intentarà seguir l'exemple del curs passat i endur-se els tres punts dels Germans Gonzalvo, No serà una tasca gens fàcil, ja que els molletans (3rs a la taula) són un dels equips ara mateix més forts de la categoria i aspiren a tot. Bona prova de la fortalesa i el gran rendiment dels homes dirigits per David Ortiz és que només han perdut un partit en tota la temporada. Això sí, són els reis de l'empat (han signat fins a 11 taules). El seu home referèrencia a davant, Marc Masip (darrerament molt inspirat de cara a porteria) porta la veu cantant i ja va sucar al Municipal en el partit de la primera volta. Chipi, un dels seus altres baluards, es perdrà el partit per sanció.

Per altra banda, Xevi Melero i Rafa Rodríguez (a l'espera de l'arribada de reforços), podran disposar de nou de 'Mia' Valls i segurament de David Busquets, que reapareixeria després d'una llarga absència. Els tècnics són conscients de la importància del matx i estan convençuts que ben aviat arribaran els bons resultats que han d'ajudar a revertir la dinàmica negativa d'aquest 2017. L'última victòria vigatana va ser contra el Sant Cugat (11 de desembre).

Alçar-se amb el triomf als Germans Gonzalvo seria el millor remei per tallar de cop la sequera i tornar a recuperar la dinàmica de principis de curs.