05.02.2017

Punt insuficient

Partit gris i travat. Aquests dos adjectius encaixen perfectament amb el duel, a priori, atractiu que Vic i Martinenc han protagonitzat aquesta tarda. Situats en zona de ningú, a mitja taula, vigatans i barcelonins han sortit amb la premissa clara de no deixar-se sorprendre pel rival i han armat equips amb molts homes al mig del camp per dificultar la construcció del rival. El Vic ho ha intentat sobretot per banda dreta, amb Robert i Roca, però no ha aconseguit inquietar el marc de Barragan amb prou vehemència. A l'altra porteria, una combinació fulgurant entre Chicho i Antoline gairebé suposava un disgust majúscul per als vigatans.

Al minut 39 arribava un contratemps extra per als homes de Rafa i Xevi: Espina, amb molèsties, abandonava el terreny de joc i cedia el lloc a un encertat Aleix Velasco. Abans del descans, Quiles també posava l'ai al cor a la parròquia local amb una jugada personal.

A la represa, tots dos equips han posat una marxa més, sense descuidar, això sí, en cap moment la rereguarda. Quiles ha tingut el gol per als del Guinardó en un contraatac en què s'ha ajudat de les mans per controlar l'esfèrica. Per sort, la pilota s'estavellava contra el pal esquerre de Reig. Gerard Enrich i Torné replicaven amb ocasions molt clares a l'altra banda en un partit més descontrolat. L'intercanvi de cops, però, no repercutia en l'electrònic. Els ingressos de Rachid i Quim han aportat més verticalitat, però les ocasions clares escassejaven en els metres final.

El Martinenc ha disposat d'una sèrie de córners que ha posat a prova la resistència antiaèria vigatana, avui ferma, i també d'una falta a tocar de l'àrea de Reig. Per sort per als interessos vigatans, l'última escomesa visitant ha acabat en no res. I ja en el darrer sospir, Peque i Rachid s'estorbaven i aquest últim enviava la pilota al pal de forma incomprensible, quan l'opció de Peque semblava molt més clara. Comptat i debatut, Vic i Martinenc sumaven un punt insuficient que els mantindrà en terra de ningú, empatats a punts en zona mitjana. La setmana que ve, el Vic visita un Mollet enratxat a domicili (16:30h).