31.01.2017

Ramon Ferrer i Martí Creus es fan càrrec del sènior

Relleu a la banqueta del sènior de la Fundació. Els fins ara entrenadors i coordinadors del futbol formatiu, Ramon Ferrer i Martí Creus, es faran càrrec de l'equip, que competeix al grup 2 de Quarta Catalana. Ferrer i Creus substitueixen a Moi Costa i Andreu Duran, que a finals de la setmana passada van anunciar que deixaven la direcció de la plantilla al·legant "motivacions personals".

De fet, Ferrer i Creus ja s'han estrenat a la banqueta de l'equip. Van dirigir-lo diumenge passat, en el partit que va enfrontar els vigatans al Santparenca a casa. El debut dels nous místers va començar amb una dolorosa derrota per 2 a 5, però tots dos estan convençuts que el joc de l'equip millorarà a mesura que vagi interioritzant els nous paràmetres que vol establir el cos tècnic.

"Estem molt contents que dos entrenadors que vénen del futbol base es puguin fer càrrec del sènior", apunta el director Esportiu de la Fundació, Ramon Carrascal. "Sempre hem volgut demostrar que som un club que fia el seu futur als nanos que s'estan formant a les categories inferiors i disposar d'aquest nexe a través de l'equip tècnic que dirigirà el Quarta Catalana referma aquesta aposta", afegeix.

En paral·lel, el club ha volgut agrair la feina duta a terme per Costa i Duran. Tots dos van comunicar a finals de la setmana passada que deixaven la direcció de l'equip per "motius personals". Carrascal els agraeix la feina feta i desitja que es puguin reincorporar aviat a la disciplina de la Fundació per assumir noves responsabilitats.