30.01.2017

Els resultats del cap de setmana

L'últim cap de setmana de gener ha donat el tret de sortida oficialment a la segona part de la temporada. La majoria d'equips de la Fundació Unió Esportiva Vic han donat per tancada la primera volta i ja afronten la recta final del curs amb les piles carregades i les esperances renovades. Les bones sensacions han anat des dels prebenjamins, que aquest dissabte afrontaven un duel important, fins al Juvenil, que continua acumulant bones sensacions.

Precisament, els homes de Pau Sanmartí van afrontar dissabte un partit complicat al camp del Sant Quirze. No es van poder endur els tres punts, però van demostrar que poden plantar cara fins i tot als rivals més durs de la categoria. L'efectivitat dels locals en la vessant ofensiva i la manca d'encert dels vigatans va condemnar el Juvenil a una derrota que trenca la bona dinàmica de les últimes jornades. El 5 a 2 final, però, no il·lustra el que es va veure al damunt del terreny de joc.

Els cadets, en canvi, continuen intractables. L'A va encadenar dissabte la quinzena victòria consecutiva -ho ha guanyat tot- i va refermar el liderat de la categoria. L'extraordinària dinàmica que porta l'ha permès ampliar la distància respecte el segon fins als sis punts. Aquesta jornada, però, el duel al camp de l'OAR Vic no va ser un simple tràmit i els vigatans es van haver d'arremangar per superar els recreatius en el derbi ciutadà. Al final, van esgarrapar els tres punts amb un ajustat 0 a 2 al marcador.

Els infantils, per la seva banda, van estar de pega. L'A va fer mèrits per rescatar almenys un punt en la seva visita a Prats del Lluçanès, però l'efectivitat del rival el va condemnar a una ajustada derrota per 3 a 2. Els nois del B van viure una situació similar: van plantar cara al Roda, un dels rivals més complicats de la categoria, i van merèixer endur-se alguna recompensa, però la manca d'encert de cara porteria els va acabar impedint sumar cap punt. El 2 a 0 final il·lustra la incapacitat dels vigatans per perforar l'arc rodenc.

Més sort van tenir els alevins, que van segellar un gran cap de setmana. Els nois de l'A van demostrar que estan imparables un cap de setmana més superant el Gurb al Municipal per un inapel·lable 6 a 1. L'equip de Crespi i Domènech no ha deixat escapar ni un sol punt aquesta temporada i és líder destacat. L'Aleví B va haver de suar més per endur-se els tres punts del camp del Seva, però ho va acabar aconseguint amb una victòria agònica i meritòria (4-5).

Els benjamins van viure un cap de setmana de contrastos. L'A va derrotar el Riudeperes a domicili per un clar 0 a 3 i va tornar a demostrar que està en un gran moment de forma. El B, en canvi, no va poder superar l'OAR Vic a casa i va acabar cedint una derrota per 3 gols a 7. Els nois del C, de la seva banda, van superar el Sant Miquel de Balenyà al Municipal per un clar 9 a 5. Finalment, els prebenjamins van demostrar que no paren de créixer esportiva i col·lectivament sumant una victòria importantíssima davant de la seva afició per 7 a 3 contra un coratjós Taradell.