27.01.2017

Ressorgir a Llagostera

No és segurament l'escenari més idoni per ressorgir de les últimes ensopegades al Municipal, però el calendari no dóna treva i el Llagostera B serà un rival de molta alçada per calibrar la capacitat de reacció dels de Rafa Rodríguez i Xavi Melero. Toca passar pàgina del malson d'última hora contra Hermes i mirar de sumar, d'un cop per totes, la segona victòria a domicili. Endur-se el màxim botí de Llagostera suposaria fer bo l'empat agredolç de diumenge passat i tornar al camí de la victòria. Els vigatans no coneixen el triomf des del matx contra Sant Cugat, el passat 11 de desembre.

En l'apartat de baixes, Hector, David Busquets i Ivan Palomar (lesionats) i Torné (sancionat) es perdran la cita contra el filial, mentre que Aleix Velasco i Ramon Carrascal poden tornar a la convocatòria.

El Llagostera 'B' és ara mateix un dels equips més en forma de la categoria. L'equip dirigit per Pep Triadú encadena vuit jornades sense conèixer la derrota (4 victòries i 4 empats): aquesta dinàmica li ha permès escalar posicions i ara és sisè amb 27 punts. Homes decisoris com Rubén Martínez ('Peke'), Marc Gelmà i Sufian Jebari (que es perdrà el partit per sanció) tenen molta qualitat i ja han debutat amb el primer equip. Com a bon filial, és un equip tècnic i jove, però amb homes molt experimentats com ara els exvigatans Oscar Almendros i Alexis Sanchez. Tot plegat fa pensar en un compromís en què caldrà estar al màxim durant els 90 minuts.

No hi hauria millor manera d'encetar el Tourmalet particular vigatà (Llagostera 'B', Martinenc, Mollet i Horta) que una victòria de prestigi en un feu especialment complicat. Amb la motivació renovada setmana rere setmana, el Vic treurà l'orgull ferit per començar a sumar altra vegada de tres en tres.