23.01.2017

Els resultats del cap de setmana

Els equips de la Fundació Unió Esportiva Vic han afrontat aquest cap de setmana una nova jornada de competició. Resultats al marge, les sensacions de la majoria dels conjunts blanc-i-vermells continuen sent molt positives, tot i que diumenge Marc Font, porter del Cadet A, es va lesionar quan jugava amb el Juvenil.

Les molèsties que arrossegarà Font no són greus, però van ser la taca de l'intens duel que el Juvenil va disputar al Municipal contra el Roda. Els homes de Pau Sanmartí van oferir una gran imatge i es van imposar als visitants per un gol a zero després de 90 minuts ajustats. Els blanc-i-vermells van saber persistir i aprofitar les seves ocasions per encadenar una nova -i vital- victòria.

El sènior de Quarta Catalana, en canvi, va tenir menys sort que els grans del futbol formatiu i va punxar exactament contra el mateix rival: el Roda de Ter. En el seu cas, però, el duel es va disputar al camp rodenc, on els blanc-i-blaus s'han fet forts. Els homes de Moi Costa van plantar cara, però no van poder contrarestar l'efectivitat local i van acabar encaixant un excessiu 4 a 0.

Més sort va tenir el Cadet B, que ha tornat a demostrar un cap de setmana més que està en un excel·lent moment de forma. Els vigatans van superar l'Avià per 3 a 1 i continuen escalant posicions a la taula, on ja ocupen places de privilegi. El Cadet A, per la seva banda, va veure com s'aplaçava el partit que havia de disputar al camp del Taradell diumenge al matí per culpa de la pluja. Finalment, es jugarà dimecres a dos quarts de vuit del vespre.

Els infantils no van poder traduir les bones sensacions en resultats satisfactoris. L'A va ensopegar al Municipal contra el Corcó. Els vigatans van segellar una gran actuació i van fer mèrits almenys per puntuar, però els de l'Esquirol en van tenir prou amb un solitari punt per endur-se els tres punts. Tampoc els nois del B van tenir més sort. En el seu cas, van punxar en una complicada visita al camp del Moià.

Els que continuen imparables són els cracks de l'Aleví A. Dissabte s'enfrontaven a l'OAR Vic en el marc incomparable del derbi ciutadà. El partit era complicat tan per la pressió del context com per la qualitat del rival. Finalment, però, els blanc-i-vermells van fer valer la seva qualitat per derrotar els recreatius a domicili per 2 a 8 i encadenar un nou triomf que els aferra al liderat de la categoria.

Els benjamins, per la seva banda, van viure un cap de setmana de contrastos. L'A va tornar a demostrar que no para de créixer esportivament i va superar el Roda per 3 a 2 en un enfrontament treballat i molt ben resolt. El B, en canvi, va caure derrotar al camp de la Ribetana per un clar 5 a 1, tot i que la manca d'encert ofensiu dels vigatans va contribuir a fer més gran del que realment tocava la derrota. Els nois del C tampoc van poder guanyar a Folgueroles, però en el seu cas deixar escapar els tres punts encara va ser més dolorós perquè el marcador final dibuixava un ajustat 3 a 2. Els prebenjamins continuen creixent: diumenge van estrenar el 2017 al camp del Tona en un amistós.