22.01.2017

Infortuni en el descompte

Un càstig dolorós i sobretot injust ha estat el trist epíleg d'una tarda gris i freda al Municipal. Després de remuntar a la segona part el gol inicial d'Hermes, la dissort més funesta ha empès una pilota al fons de la xarxa de la nostra porteria.

En l'única arribada clara d'Hermes, Cifu aprofitava un córner per rematar de forma inapel·lable i avançar els de Montgat. El Vic tenia la possessió i el control del matx, però ha hagut de remar des del minut 16 amb el marcador en contra, com ja és habitual. La primera part ha estat un monòleg dels vigatans que s'han abocat de ple als dominis de Yanca però sense fruit. Torné tenia l'ocasió més clara, amb un obús terra-aire que impactava de ple al travesser.

A la represa, Cañadilla s'estrenava com a golejador vigatà aprofitant una pilota al segon pal fruit d'un córner. Gol psicològic tot just al 48' i que convidava a l'optimisme. El Vic ha començat a carburar a ple rendiment i ha obert el camp, amb un Hermes cada cop més replegat. Després d'uns minuts d'igualtat, el Vic ha llançat l'ofensiva definitiva, que ha desembocat amb el gol de la tarda. Peque ha aprofitat una combinació entre línies per plantar-se davant Yanca i superar-lo per dalt, amb una vaselina ajustada. Era el minut 77 i tot semblava encaixar a la perfecció en un guió lògic. Malgrat tot, el futbol ens reservava un altre deliri difícil de capir i pair. En un descompte inexplicablement perllongat, Torné no encertava a desviar una esfèrica a la deriva en dominis de Reig i veia impotent com el refús superava la línia de gol. El Municipal emmudia i Hermes caçava un punt miraculós in extremis.

Ens toca aixecar-nos i estar orgullosos del joc i l'actitud dels nostres. Amb la ment posada ja en el matx contra Llagostera 'B', l'equip torna als entrenaments aquest dimarts amb ganes de passar pàgina.