20.01.2017

Ocasió per refer-se

Partit a cara o creu aquest diumenge al feu vigatà. La segona volta aixeca el teló amb un compromís de màxima importància. Després de la dolorosa i inesperada derrota contra el Farners, l'equip és conscient de la importància d'obtenir la victòria contra Hermes i ha preparat el matx amb la convicció que hi ha en joc més que tres punts. Reenganxar-se a les posicions capdavanteres passa obligatòriament per sumar, d'un cop, el setè triomf del curs. I és que els constants empats i indecisions d'Horta, Andorra i companyia fan que la zona noble encara estigui relativament a l'abast.

És per tot això que el partit de diumenge és el duel de la reivindicació: toca demostrar que l'ensopegada contra els selvatans va ser un accident impropi d'una trajectòria fins ara més que notable. L'única manera de plasmar-ho en l'electrònic és trobar el camí del gol i encetar la segona meta volant amb els ànims renovats i tres punts més en el caseller.

En l'apartat de baixes, Hector, David Busquets, Carrascal i Ivan Palomar, lesionats, i Aleix Velasco, sancionat, no estaran a disposició dels misters. Per contra, Gil tornarà presumiblement a l'onze, potser fent parella amb Sergi Abad.

La Fundació Privada Hermes arriba a la cita en un moment molt delicat. Amb 19 punts, freguen la zona de descens, després d'acumular sis partits sense conèixer la victòria. De fet, no guanyen des del mes de novembre a Avià (1-3). Aquests números converteixen els de Montgat en un rival encara més perillós, assedegat de punts i amb fam de victòria. Després d'un inici prometedor, els de Mario Lamilla i Lolo Alonso han patit un sotrac de jocs i resultats. La setmana passada perdien el seu home franquícia, Baby, que ha fitxat per al Pubilla Casas. Malgrat tot, tenen homes amb poder realitzador com ara Jairo Conesa, màxim golejador del Grup 2 la temporada passada amb el Castelldefels. En el partit inaugural del curs actual, el Vic s'imposava a Montgat (única victòria fins ara a domicili) amb gols de Joel i Peque.

Així doncs, la cita de diumenge exigeix la màxima concentració. El vestidor ha fet pinya per recuperar la dinàmica del 2016 i assegurar tres punts abans del Tourmalet particular que hauran de superar els vigatans en les properes jornades (Llagostera 'B', Martinenc, Mollet i Horta).