16.01.2017

Els resultats del cap de setmana

Els equips de la Fundació UE Vic continuen acumulant bones sensacions. Després de començar l'any amb una cascada de resultats positius, aquest cap de setmana ha deixat sensacions ambivalents però la certesa que el treball que estan desenvolupant tots els conjunts ausetans dóna els seus fruits. I això que aquesta ha estat una jornada poc intensa, perquè la majoria d'equips del club descansaven.

El sènior de Quarta Catalana ha continuat capitanejant els excel·lents resultats de les plantilles blanc-i-vermelles. Diumenge al migdia va superar la Ribetana per un contundent 1 a 4 i va sumar una nova victòria que dóna un nou impuls a la classificació al conjunt de Moi Costa. Just una categoria per sota, en canvi, el Juvenil no va poder mantenir la bona dinàmica de les últimes jornades i va punxar al camp del Gurb per 5 a 2 tot i oferir una imatge molt digna i merèixer, almenys, puntuar.

Els que continuen imparables són els nois del Cadet A. Dissabte al matí afrontaven un dels reptes més importants de la temporada: visitaven el camp del segon classificat, l'MBP Osona. Però els vigatans no es van deixar atemorir per la transcendència de la cita i van derrotar el seu competidor directe per 2 a 5. Amb la victòria, es converteixen matemàticament en campions d'hivern a falta de dues jornades pel final de la primera volta i encarrilen el tretzè triomf en tretze jornades.

Els nois del Cadet B, en canvi, van tenir menys sort que els seus companys i van perdre al complicat camp del Sant Julià. Els vigatans van fer un molt bon partit i van lluitar fins al final per endur-se almenys un punt cap a casa, però els locals es van acabar imposant per un ajustat 3 a 2. La derrota no els permet donar continuïtat a les victòries de les últimes jornades, però l'actitud de l'equip torna a demostrar que pot marcar-se qualsevol objectiu.

Els infantils, per la seva banda, van tancar un cap de setmana gairebé perfecte. L'A va superar el Bosc de Tosca per 1 a 2 i va allargar una mica més la ratxa de partits sense perdre. Aquest cop els va tocar patir fins al final, però el bon treball defensiu els va permetre certificar tres punts més. Els seus companys del B no van poder segellar la victòria, però sí que van aconseguir extreure un meritori empat del camp del MBP Osona (1-1) i endur-se un punt cap a la Plana. Finalment, l'altre equip que jugava aquest cap de setmana, el Benjamí B, va superar el Taradell al Municipal per un contundent 6 a 2.