09.01.2017

Els resultats del primer cap de setmana del 2017

Any nou, vida nova. Els equips de la Fundació Unió Esportiva Vic han fet bona la dita i han començat el 2017 amb energies renovades. La majoria de conjunts ausetans han sumat els tres punts aquest cap de setmana, que ha somrigut especialment a alguns grups del club als quals fins ara encara se'ls havia resistit la victòria. Els equips no federats -bàsicament, benjamins, prebenjamins i escoleta- no recuperaran la normalitat fins la setmana vinent.

El cap de setmana del dissabte 7 de gener és conegut per dos motius: perquè comencen les rebaixes i perquè els futbolistes comencen a cremar els turrons. Els jugadors del Quarta Catalana ho van demostrar en el seu partit al Municipal contra el Cantonigròs. Va ser un duel travat i complicat, que els homes de Moi Costa van tirar endavant a base de sacrifici. Al final van aconseguir sumar un punt importantíssim segellant un meritori 2 a 2.

El Juvenil també afrontava un enfrontament complicat aquest cap de setmana. Els vigatans rebien a casa el complicat Corcó, un dels ossos més durs de rossegar de la categoria. Els nois de Pau Sanmartí van tirar d'ofici i van acabar superant els de l'Esquirol per 2 a 0. La victòria catapulta els blanc-i-vermells a la taula i els permet abandonar la zona baixa de l'engraellat.

Els que també estan imparables són els cadets. De fet, els jugadors dels dos equips de la Fundació d'aquesta categoria han començat l'any com van acabar l'anterior: sumant de tres amb tres. El Cadet A va tornar a demostrar dissabte que està absolutament desbocat. Va superar el Gurb per un inapel·lable 14 a 0 i va sumar la seva dotzena victòria consecutiva (compta tots els duels per triomfs). En la mateixa línia, el Cadet B es va endur els tres punts del camp del Sant Vicenç de Torelló després de superar-lo per 0 a 2.

En paral·lel, els infantils també han viscut un cap de setmana esplèndid. L'A va superar el Gurb amb comoditat a domicili (1-5), mentre que el B va sumar els tres punts en un partit treballat al Municipal. Una categoria per sota, els alevins han continuat fent gala del seu bon moment de forma. L'A va etzibar un contundent 14 a 0 al Gurb i es consolida al capdavant de la classificació. El B, per la seva banda, va aconseguir sumar un meritori punt a casa contra al Bosc de Tosa en un enfrontament completament boig (6-6).