08.11.2015

Els resultats del cap de setmana

De la victòria del primer equip, a la derrota del Benjamí. Com cada cap de setmana, els conjunts blanc-i-vermells han sortit a la gespa a buscar els tres punts i, sobretot, a créixer a nivell futbolístic i humà. El segon objectiu s'ha assolit en tots els casos, però els resultats no han acabat d'acompanyar alguns equips.

El primer equip del Vic va guanyar per 1 a 2 l'Abadessenc a domicili. Aquesta victòria se suma a la de l'Aleví A que va sumar per primer cop els tres punts aquesta temporada, i al de l'Aleví B. Els prebenjamins, per la seva banda, també han tancat un cap de setmana fantàstic. Tots dos conjunts, tant l'A com el B, s'han imposat. Els de segon any van derrotar el Santa Eugènia per 9 a 2 i els més petits van endur-se els tres punts a casa davant el Manlleu amb un clar 8 a 3.

El Cadet i el Juvenil, en canvi, han tingut menys sort, però han fet tots dos un bon paper en dos partits marcats per l'arbitratge. L'Infantil i el Benjamí tampoc van poder aconseguir la victòria.