14.12.2016

La Fundació UE Vic ja té el seu propi gorro d'hivern

La Fundació Unió Esportiva Vic incorpora aquest Nadal una nova peça de vestir a la seva equipació corporativa. La institució posarà a la venda, a partir de demà dijous, el nou gorro del club a un preu de 6'5 euros. Es podrà obtenir a les oficines de la Fundació en l'horari habitual, de cinc de la tarda a vuit del vespre. Se'n vendran dues talles: una pensada per a adults i una altra per als jugadors i jugadores més petits de l'entitat.

El gorro del club és vermell, seguint amb la línia cromàtica habitual, i incorpora l'escut a la part frontal. A la imatge se'n pot veure un disseny primerenc, tot i que els models que dijous es posen a la venda integren l'escut de la institució al gorro, perquè està cosit amb fil blanc. Els responsables de la Fundació creuen que era una peça de vestir necessària, i més ara que s'acosta una baixada generalitzada de les temperatures. El club els ha posat ara a disposició dels esportistes perquè pot ser un bon complement per a regalar durant aquestes festes.